Повернення товару

Товар зі строком постачання до 4х днів приймається до повернення протягом 10 календарних днів із моменту приходу товару складу (переходу статусу замовлення на режим виконано). Послуги з доставки товару у процесі повернення оплачує клієнт. Звертаємо вашу увагу, що товар, придбаний цього року, не підлягає поверненню наступного року. Габаритні товари, такі як капоти, бампери, крила, двері, скла лобові, захисту двигуна та колісних арок, радіатори тощо, приймаються до повернення за погодженням з оператором замовлення, та утриманням з клієнта вартості транспортних послуг з доставки товару на склад АЗР від постачальника.

Поверненню не підлягають такі категорії товарів:

  • товар з терміном постачання понад 4 дні;
  • товар зі слідами установки;
  • товар з пошкодженою упаковкою;
  • деталі електрики;
  • товар із приміткою про заборону повернення (у разі акції, розпродаж тощо) ;

Відмова від замовлення

  • Відмова від замовлення можлива для замовлень зі статусом «прийнятий»
  • Відмова від замовлення зі статусом «в роботі», «виконана», «на головному складі» можлива лише за погодженням з оператором замовлення
  • Відмова від замовлення зі статусом «в роботі» та з терміном виконання 5 днів і більше НЕМОЖЛИВА
  • Компанія АЗР залишає за собою право продовжити термін виконання замовлень з-за кордону (5 і більше днів) на 14 календарних днів
  • У разі недотримання термінів поставки Україною більш ніж на 2 дні та постачання з-за кордону більш ніж на 14 днів клієнт має право відмовитися від замовлення

Повернення грошей

Якщо товар не може бути поставлений з вини компанії АЗР, при цьому клієнт зробив передоплату за товар, компанія АЗР бере на себе зобов'язання компенсувати повну вартість товару плюс додаткові витрати клієнта з переказу коштів на рахунки компанії. Спосіб повернення ви можете уточнити у менеджера, який веде ваше замовлення.